Förlååt

Hej hej! Förlåt att jag har varit frånvarande men det har hänt mycket och inte haft någon lust att skriva. Sov hos min farmor igår och idag skulle hon ut på en promenad och jag skulle till solariumet. Om man stavar det så haha. Precis innan jag ska gå ut ringer farmor och säger att hon halkat och skadat foten och kan inte resa på sig, och att det är människor med henne som kollar på foten (förbi vandrare). Så jag och syrran skyndar oss ner och farmor är vaken och pigg men nämner att foten gör riktigt ont. Sen fick vi åka ambulans och stanna på sjukhuset ett tag men farmor men var tvungna att åka hem till mamma ändå.. Så då har man åkt ambulans haha. Har match klockan åtta imorgon och kommer fan inte orka upp men får försöka. Skriver sen!
Byee

~ Julia


Fin blogg:)

2013-01-21 // 19:23:08

Hej vilken fin sida du har. Tänkte bara säga att jag har en liten tävling inne på min sida. Där du som pris kan vinna att bli veckans blogg. Reglerna är inte så svåra. Så vad väntar du på kika in på min sida vettja redan nu idag. Så kanske just du har chansen att vinna :)
Emma

2013-01-23 // 16:14:50

Hej fin blogg! :)
ställ gärna en eller flera frågor i min frågestund, svarar på alla frågor så det är bara att fråga på, inga frågor är för dumma!
Länk: http://angelamendoza.blogg.se

2013-01-23 // 18:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback