Början på en ny vecka!

Det är måndag och det är början på en ny vecka. Kom nyss hem efter träningen och har skitont i huvudet. Det dunkar och är jobbigt..
Kommer nog få migrän any minute, men ska skynda mig o skriva så jag får vila sen. Jag hatar busstiderna och att de här ändrat bussarna här i väsby för det är svårt för mig att komma till träningen! Nu måste jag gå till andra sidan fresta, vilket är en liten ort om ens det. Inte så kul med -10 C inte ..
men det gjorde jag och tog bussen därifrån för att komma till träningen. Nu ska jag ta det lugnt och duscha sen och plugga lite. Dagens spel kommer kanske upp senare, byee
~ Julia


Härlig blogg :)

2013-01-15 // 00:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback