Hej :3

Det har hänt gaaaanska mycket i skolan på sista tiden, plus att jag sparar till min nya dator osv.. (Är uppe i 3000 nu!! WIHOO!) men jag har ju inte bloggat så mycket på länge så tänkte blogga lite idag bara för att ni ska ha nått o läsa gott folk!! Har prövat några mod på sistone och ett av dom heter (mod till
Minecraft) "zombie mod" ungefär så men aa, då är man en zombie i Minecraft och man brinner på dagen, kan vara u flock med andra zombies och kan bara sova på dagen. Coolt också för nu är alla villagers som "Steve" figurer som kommer försöka döda en och så kan man hitta random chests här och var. Det var ett nytt sätt att spela Minecraft på och jag gillade det!
~ Julia




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback