Första dagen i skolan

jaha jullovet är slut och man måste tillbaka till skolan, jag trodde inte ens att jag skulle vakna upp imorse för det är jag van vid nu. Jag vaknar och tror att klockan är 8 och kollar på klockan och den är i själva verket 12. Skit också. Paniken man känner haha. Men jag vaknade faktiskt imorse och gick till skolan. Vi fick inte ta det lugnt första dagen nejnej vi skulle börja arbeta direkt! Brandalarmet gick tre gånger idag också.. första gången på gympan, andra på engelskan och sista vet jag inte eftersom vi slutade tidigare.
Nu är det dags att boka dreamhack också, bara ett problem.. jag har ingen dator. Min är trasig och den funkar inte längre.. men jag har lagt undan 2000 och ska spara och så får vi se om jag går på Dreamhack i vinter eller nästa år. Wilma ville följa med vilket är bra för jag vill inte åka utan kompis. Känner ganska många som ska dit vilket inte är så konstigt eftersom dreamhack är riktigt coolt! Jag är inte säker på vilka spel jag ska spela.. kanske kan fixa en minecraft server för mig och wilma och alla som vill joina eller bara köra wow. League of legends är ganska poppis så kanske ska skaffa det och spela också? och bf3? Läängtar.
JAG VILL UTOMLANDS NU!!
jag vill åka till Los Angeles jag är besaatt :(
men ska äta kladdkaka som jag bakat nu så skriver senare
.
~ Julia



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback